Zásady zpracování osobních údajů a právní upozornění

Sushi Circle Czechia s.r.o., se sídlem Národní 973/41, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 233 71 838, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 426052 (dále jen „Společnost“), zpracovává manuálně, automatizovaně, v elektronické podobě, jakožto správce osobní údaje a nakládá s nimi v souladu s platnými právními předpisy, zejména pak v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „GDPR“) a se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

 

Účel zpracování

Společnost zpracovává osobní údaje zejména svých klientů, obchodních partnerů, jsou-li fyzickými osobami, zaměstnanců, uživatelů webových stránek a příp. i dalších osob (dále jen „subjekty údajů“), za níže stanovenými účely, na základě právních titulů stanovených GDPR a v rozsahu nutném pro naplnění účelu, k němuž byly shromážděny.

  • Plnění smlouvy, včetně jejího sjednání; plnění závazků stanovených smlouvami s obchodními partnery (zejména provozovateli obchodních řetězců, dodavateli potravin, úklidových společností, externích auditorských společností a společností kontrolující kvalitu potravin či dodavateli výrobků a služeb); plnění pracovněprávních smluv, předsmluvní jednání s kandidáty na pracovní pozice ve Společnosti atd.;
    • Plnění právních povinností; zejména povinností stanovených účetními a daňovými předpisy a předpisy v oblasti pracovního práva, přijímání oznámení o porušení nebo hrozícím porušení požadavků stanovených právními a vnitřními předpisy (whistleblowing) atd.;
    • Ochrana oprávněného zájmu; zejména ochrana práv a právem chráněných zájmů Společnosti a třetích osob na plnění uzavřených smluv, resp. na možnosti legitimního a efektivního uplatnění nároků z těchto smluv plynoucích, na řádném a bezpečném chodu Společnosti, na prezentaci a rozvoji služeb poskytovaných klientům, na ochraně zdraví, dodržování hygienický norem, bezpečnosti a nezávadnosti potravin, bezpečnosti práce, dodržování ekologických zásad, udržitelnosti poskytovaných služeb, využívání ekologický obalů, dodržování zásad nakládání s odpady, ochraně bezpečnosti a majetku Společnosti, jejích pracovníků i třetích osob atd.;
    • Marketing; zejména zasílání obchodních sdělení či newsletterů na základě zákona č. 480/2004 Sb., 
      o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, zasílání přání, blahopřání, nabídek, novinek v nabízeném sortimentu, slevových akcí, promo akcí, informací o nově otevřených pobočkách atd.;
    • Účely uvedené v konkrétní žádosti o souhlas; zejména pořízení a použití fotografií za účelem propagace a prezentace na webových stránkách, na profilech a sociálních sítích, v propagačních materiálech apod.; vytvoření a zpracování zvukové nahrávky ústního oznámení (whistleblowing) atd.

 

Zpracovávané osobní údaje

Společnost zpracovává zejména následující kategorie osobních údajů:

  • identifikační údaje (jméno, příjmení, titul, datum narození, IČO, DIČ);
    • kontaktní údaje (adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa);
    • údaje zpracovávané na základě využívání souborů cookies;
    • údaje o vztahu subjektu údajů ke Společnosti;
    • údaje nezbytné pro plnění evidenčních a vykazovacích povinností Společnosti jakožto zaměstnavatele;
    • údaje, které Společnosti poskytli její klienti při odeslání formulářů spokojenosti a recenzí.
  1. Doba zpracování osobních údajů

Osobní údaje jsou Společností zpracovávány po dobu účinnosti smlouvy se subjektem údajů, resp. po dobu účinnosti závazkového právního vztahu, v souvislosti s nímž jsou osobní údaje subjektu údajů zpracovávány. Déle jsou osobní údaje zpracovávány jen za předpokladu, že tak stanoví právní předpis, anebo odůvodňuje-li takové zpracování potřeba či potenciál úplného vypořádání nároků ze závazkového právního vztahu uzavřeného mezi Společností a subjektem údajů, příp. třetí osobou. Společnost dále zpracovává osobní údaje poskytnuté 
na základě konkrétního souhlasu, a to po dobu do jeho odvolání, resp. po dobu v něm specifikovanou.

 

Příjemci osobních údajů

Společnost osobní údaje zpřístupňuje pouze oprávněným zaměstnancům, spolupracovníkům, zpracovatelům osobních údajů na základě písemného ujednání, případně společným či samostatným správcům, vždy však pouze v míře nezbytné pro naplnění jednotlivých účelů zpracování a na základě odpovídajícího právního titulu pro zpracování osobních údajů. Aktuální seznam příjemců osobních údajů je k dispozici v sídle Společnosti.

Obchodní partneři Společnosti musí dodržovat ustanovení GDPR i související národní předpisy a zajistit odpovídající úroveň ochrany osobních údajů a práv subjektů údajů dle GDPR a souvisejících právních předpisů.

Společnost je v zákonem stanovených případech oprávněna, resp. povinna některé osobní údaje předat 
na základě platných právních předpisů orgánům veřejné moci, resp. subjektům pověřeným k plnění úkolů 
ve veřejném zájmu. 

 

Práva subjektů údajů

Subjekty údajů mají podle právních předpisů na ochranu osobních údajů následující práva:

  • právo na přístup – subjekt údajů má právo od Společnosti získat informace o tom, zda Společnost zpracovává jeho osobní údaje, a pokud ano, o jaké údaje se jedná a jakým způsobem jsou zpracovávány;
    • právo na opravu – subjekt údajů má právo požadovat opravu nepřesných či doplnění neúplných osobních údajů, které se ho týkají. Společnost provede opravu či doplnění údajů bez zbytečného odkladu, vždy však s ohledem na technické možnosti.
    • právo na výmaz (právo být zapomenut) – subjekt údajů má právo požádat o výmaz svých osobních údajů. Společnost na základě žádosti vymaže osobní údaje, které o subjektu údajů zpracovává, pokud tyto osobní údaje:
      • již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány;
      • subjekt údajů odvolá souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány, a neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování;
      • subjekt údajů vznese námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody 
        pro zpracování nebo subjekt údajů vznese námitky proti zpracování pro účely přímého marketingu;
      • osobní údaje byly zpracovány protiprávně;
      • osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti stanovené v právu EU nebo členského státu, které se na správce vztahuje; nebo
      • osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti.
    • právo na omezení zpracování – subjekt údajů má právo, aby Společnost v určitých případech omezila zpracování jeho osobních údajů, a to pokud:
      • subjekt údajů popírá přesnost osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, aby Společnost mohla přesnost osobních údajů ověřit;
      • zpracování je protiprávní a subjekt údajů odmítá výmaz osobních údajů a žádá místo toho 
        o omezení jejich použití;
      • Společnost již osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale subjekt údajů je požaduje 
        pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků; nebo
      • subjekt údajů vznesl námitku proti zpracování, dokud nebude ověřeno, zda oprávněné důvody správce převažují nad oprávněnými důvody subjektu údajů;
    • právo na přenositelnost údajů – subjekt údajů má právo, je-li zpracování založeno na souhlasu nebo smlouvě a provádí se automatizovaně, získat od Společnosti osobní údaje, které Společnosti poskytl, a předat je jinému správci nebo, pokud je to technicky možné, žádat, aby si správci předali osobní údaje mezi sebou;
    • právo vznést námitku proti zpracování – subjekt údajů má právo kdykoli vznést námitku proti zpracování, které je založeno na oprávněných zájmech Společnosti, třetí strany nebo je nezbytné 
      pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, anebo pokud se osobní údaje zpracovávají pro účely přímého marketingu;
    • právo nebýt předmětem automatizovaného individuálního rozhodování, včetně profilování – subjekt údajů má právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně 
      na automatizovaném zpracování, včetně profilování, které má pro něho právní účinky nebo se ho obdobným způsobem významně dotýká;
    • právo odvolat souhlas – zpracovává-li Společnost osobní údaje subjektu údajů na základě jeho dobrovolného souhlasu, má subjekt údajů právo tento svůj souhlas kdykoli odvolat, a to buď zasláním dopisu na adresu sídla Společnosti, nebo e-mailem na adresu kontakt@sushi-circle.cz;
    • právo zrušit odběr obchodních a reklamních sdělení – subjekt údajů může kdykoliv zrušit odběr obchodních a reklamních sdělení, a to e-mailem na adresu kontakt@sushi-circle.cz.

V případě jakýchkoliv žádostí o uplatnění práv, dotazů či stížností týkajících se zpracování osobních údajů prováděného Společností se můžete obracet přímo na Společnost písemně na adrese jejího sídla nebo elektronickou poštou na adrese kontakt@sushi-circle.cz, případně na Úřad pro ochranu osobních údajů, adresa: Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, web: https://uoou.gov.cz/, e-mail: posta(at)uoou.gov.cz, tel.: +420 234 665 800.

 

Webové stránky, cookies a elektronická pošta 

E-maily odesílané ze systému Společnosti jsou určeny pouze pro jejich konkrétního adresáta nebo adresáty či osoby jinak výslovně určené a jejich obsah je důvěrný. 

Cílem cookies na webových stránkách Společnosti je vylepšit možnosti využívání stránek jejich uživateli 
při současném respektování ochrany soukromí. Z tohoto důvodu lze níže nalézt popis používaných souborů cookies, stejně jako informace o tom, jak zabránit jejich uložení na zařízení uživatele stránek.

Společnost je pro využívání cookies na svých webových stránkách povinna získat souhlas uživatele webových stránek. V případě neudělení souhlasu není žádným způsobem uživateli znemožněno užívat webové stránky. Souhlas uděluje uživatel prostřednictvím vyskakovacího okna (tzv. cookie lišta) při první návštěvě webových stránek. Pro využití tzv. technických neboli nezbytně nutných cookies není souhlas uživatele vyžadován.

 

Povolení / blokování cookies

Při první návštěvě webové stránky může uživatel buď udělit hromadný souhlas k využívání všech kategorií cookies (Povolit vše), zvolit pouze nezbytně nutné cookies (Povolit jen nezbytně nutné) nebo vybrat jednotlivé typy cookies (Nastavení). Většina webových prohlížečů dále nabízí též možnost kontroly uložených cookies prostřednictvím nastavení prohlížeče. Nastavení se u jednotlivých prohlížečů může lišit, je nutné se proto vždy řídit pokyny v nápovědě prohlížeče.

 

Detaily o cookies

Cookies využívané na webových stránkách se dělí do následujících kategorií:

  1. nezbytné,

    1. výkonnostní,

      1. funkční,

      2. reklamní.

Nezbytné

Jedná se o nezbytně nutné cookies, bez kterých by nebylo možné stránky reálně provozovat. Tyto soubory cookies jsou nezbytné pro správnou funkčnost webových stránek Společnosti a nelze je v systému Společnosti vypnout. Pro využití těchto cookies není souhlas uživatele vyžadován.

Výkonnostní

Tyto soubory cookies se používají k poskytování statistických informací o webových stránkách Společnosti. Slouží k měření a zlepšování výkonu. Pro využití těchto cookies se vyžaduje souhlas uživatele. Pro využití těchto cookies se vyžaduje souhlas uživatele.

Funkční

Tyto soubory cookie používáme ke zlepšení funkčnosti a umožnění personalizace, například pro živé chaty, videa a používání sociálních médií. Pro využití těchto cookies se vyžaduje souhlas uživatele.

Reklamní

Tyto soubory cookies jsou na webových stránkách Společnosti nastaveny externími reklamními partnery Společnosti za účelem personalizace reklam a měření účinnosti reklamních kampaní. Tyto soubory cookie také ukládají údaje o tom, kolik návštěvníků reklamu Společnosti vidělo nebo na ni kliklo, aby bylo možné optimalizovat reklamní kampaně. Údaje mohou být sdíleny se společností Google LLC, více informací naleznete zde. Pro využití těchto cookies se vyžaduje souhlas uživatele.

Tyto zásady používání souborů cookie byly vytvořeny a aktualizovány společností Consent Management Platform.

Zásady zpracování osobních údajů a právní upozornění

Upozornění pro spotřebitele

V případě sporu se může klient obrátit na Českou obchodní inspekci (https://www.coi.cz/), která je orgánem státní správy odpovědným za ochranu spotřebitelů. Česká obchodní inspekce dohlíží na dodržování povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

V České republice je Česká obchodní inspekce příslušným orgánem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s podnikatelskými subjekty (ADR, alternativní řešení sporů). Její kontaktní údaje jsou: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Česká republika, tel.: +420 222 703 404, e-mail: adr@coi.cz, webová stránka: www.adr.coi.cz. Online formulář je k dispozici na www.coi.cz.

V rámci ADR lze řešit spory z kupních smluv a smluv o poskytování služeb. Je zapotřebí, aby spotřebitel byl stranou příslušné smlouvy, od níž se spor odvíjí, a v rámci této smlouvy spotřebitel Společnosti poskytl příslušné finanční plnění nebo se k němu zavázal.

Návrh na zahájení mimosoudního řešení sporu může podat pouze spotřebitel, jímž je fyzická osoba, která jedná ve vztahu ke Společnosti, avšak nikoliv v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání, a to pouze tehdy, pokud spor nemohl být vyřešen přímo se Společností.

Žádost musí být podána nejpozději do jednoho roku od chvíle, kdy uplatnil svůj nárok u Společnosti poprvé. Česká obchodní inspekce přijímá podání v češtině a služby ADR jsou rovněž dostupné v angličtině.